01.01.2017
**СРЕЌНА НОВА**
** 2017 ** 
Моторџиите на 
плоштад 

Alpinestar
Најнови технолошки дотигнувања за изработка на заштитна.

Инженерите при изработка на тркачки одела во своите тимови ги вклучуваат поранешните тркачи како би можеле да изработат заштитни одела кои ќе ги заштитат од повреди нивните колеги и идните тркачи. Тие секојдневно го ризикуваат својот живот при тестирањето на опремата. Тест возачите всушност се оние кои им помагаат на инженерите да утврдат дали нивните нови пронајдоци одат во вистински правец. 

За изработка на едно тркачко заштитно одело потребна е кожа од дури една крава. Потребни се се разбира и искусни лица за кроење на едно такво одело. Затоа што треба точно да се знае од кој дел на кожата треба да се искрои одредено парче. Треба да се знае од кој дел ке се искројат ракавите или пак ногавиците како би се извадил максимумот за издржливост на оделото. За едно тркачко кожно одело потребно е да се состават преку 90 различни парчиња кожа. Но, тоа не е се кога ќе се спореди со сите опшивки кои треба да се додадат. Особено критичен за изработка е делот кај колената, затоа што возачите тркачи се држат на својот мотор стискаајќи ги колената кон резервоарот. Осумнаесет различни компоненти треба да се состават за да се добие делот кај колената. Овие компоненти се комбинација од кожа која треба да го издржи абењето, внатрешни опшивки од пена и гел за можат да го апсорбираат ударот при пад на возачот и екстремно тврди делови кој уште се нарекуваат и штитници и се изработени од термален полиуретан- тип на пластика. Тие штитници имаат две улоги, го дисперзираат првичниот удар и го чуваат возачот со тоа што го пролизгуваат кога тој паѓа. Кога возачот паѓа при огромна брзина научниците пробуваат оделата да ги изработат така да што повеќе ги апсорбираат ударите од падот, што е навистина невообичаено. Но всушност тие на тој начин пробуваат најнапред да го продолжат движењето на возачот при падот за потоа  прогресивно да го забават односно сопрат. Така апсорбираната енергија ја вадат надвор од несреќата и ги лимитираат можните и потенцијални оштетувања односно повреди што возачот може да ги доживее.

Извор: http://channel.nationalgeographic.com/episode/motorcycle-crash-tech-4238/Overview#tab-Videos/07136_00

Мото Скопје започна со промена-додаток пришивка на постоечкиот грб-обележје со додавање на ознака MCC која членовите треба да ја додадат 
на своите елеци со веќе постоечкиот грб како што е приложено на слика тука. Секој член што нема добиено од МСС пришивките да побара од Спенсер.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Членовите на Мото Скопје се собираат секој четврток на клубско видување и договарање за викенд возење.

од 08.05.2014 локацијата
е ресторан ДОМЕСТИКА
ул.Павел Шатев 4 
стара Бихачка
нас. Кисела Вода.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Сите Прашања Информации Предлози Сугестии можете да ги испратите на 
motoskopje@motoskopje.mk

Hit Counters
posetenost
Copyright -Moto Skopje- All Rights Reserved
design by Leon 2009